Mercedes Benz O 403 VE O 404 Teknik Sohbet-Yorumlar
|
08/09/2008, 11:39 AM
Mesaj: #41
|
|||
|
|||
Re: Mercedes Benz O 403 VE O 404 Teknik Sohbet-Yorumlar
Alıntı:Merak ettiğim şeyler şunlar: Önce otomatik fortuna için yazayım. İnsanlar hep böyledir, "istemem yan cebime koy". Aslında otobüste bende otomatiği sevmiyorum, nedenleri şunlar, motor freni yaptırmak için sisteme alışmak biraz zaman alıyor, karlı havalarda istediğin gibi vitesi kullanamıyorsun ve otomatik vitesli araçların bakım masrafı daha maliyetli oluyor. Ama birde bakıyorsun her yerde Starliner, her yerde Cityliner ve her bazı yerlerde de Setra 431 DT var..iyide bu otobüsler otomatik ne oldu da şimdi bu otobüslerin satışları arttı? Yani o genel kanı değişti bence. Ben bant farkını ticari araçta tek bir markada olduğunu söyledim ve o markanın bir modeli üzerinden örnek verdim. Sizin sorularınıza alacağınız cevaplar hiç bir zaman sizi aydınlatmayacak. Temsa firmasını çok iyi biliyorum, avrupada da sık sık karlışaıyorum ancak Temsa'nın Diamon modelinden hiç bir surette kullanmadığım için bant farkı varmıdır yokmudur bilemiyorum. Yalan söylemiş olurum. EuroLines'da Star1 kullandım ama Türkiyede ki Star1'lere kullanım açısından denk gelemedim inceleme fırsatım olmadı. Ancak Neoplanda bant farkı olduğunu düşünmüyorum. Setranında hiç bir modelini kullanmadım o yüzdende bant farkı varmı yokmu bilemiyorum. Birleşik Devletlere giden modellerin farklı olduğu bir gerçek ki bu ülkeye gönderilen hiç bir otobüsü Latin ülkeleri hariç başka bir ülkede göremezsiniz. Evet otobüsün emniyet kemeri olmayabilir ama orası öyle bir ülkedir ki insanları polis korkusu almıştır. Hız limitleri bellidir ve o toplumu oluşturan bireyler o limiti aşmamaları gereğinin bilincindedir. Lakin bant farkından kastettiğimiz unsurlar buna girmiyor. Bence siz bu konuyu biraz araştırın, bu forumda bunun ne olduğunu bilenlerde burada bildiklerini yazsın. |
|||
|
Konuyu görüntüleyenler: